You are here

Search Availability

About the home

This home is professionally managed by Oversee Rentals.

This beautiful 3 bedroom 3 bath condo sleeps 6 and is located in a gated community Seaview Villas. This poolside condo has direct access to the pool and a short walk down the nature trail which leads you to the private beach access.

Upon entering, you will find a bedroom on your right with a queen size bed and private bathroom with tub/shower combo. Across the hall is a bedroom with two twin beds and shared bathroom. Continue down the hall and you will find the master bedroom with a queen size bed and private bathroom with jetted tub.

The beauty of this condo is the open floor plan and private access to the community pool right off your well furnished patio. The décor pulls the colors of the gulf from outside in and with the plush seating in the living room with large flat screen television you will feel like you are in paradise. The dining area offers seating for 6 and there are two bar seats at the kitchen island.

The fully stocked kitchen with granite counter tops, overlooks the living and dining area with pool views from every window. The pool can be accessed directly from your patio through a private gate.

Overview:
*Gated Community
*485 steps (.23 miles) to beach (Heritage Dunes private beach access)
*3 bedrooms, 3 baths
*2,196 sq ft
*community pool
*Wi-Fi
*2 Bikes 

Overnight:
*queen guest bedroom; private bath tub/shower combo; TV
*twin guest bedroom 2 twins; shared bath tub/shower combo; TV
*queen master bedroom; private bath with jetted tub; TV

Booking:
*a 50-percent deposit is due at the time of booking
*deposits are fully refundable if cancelled at least 60 days prior to your arrival
*the remaining payment is due 60 days prior to your stay
*we accept cash, checks, Visa, MasterCard, Discover and Amex. If you chose to pay with a Visa, MasterCard, or Discover a 3% convenience fee is factored into the quote. If you chose to pay with an Amex, a 1% Amex convenience fee will be added to the booking during the confirmation phone call
*if you chose to pay by cash or check, a credit card will still be asked for during the booking process. We will keep the card on file in case of damage to the property or a violation of the rental agreement. Your card will not be run prior to a confirmation phone call, during which, you may ask to pay by cash or check
*if check-in is within 60 days, we allow three business days to receive payment prior to cancelling the booking

Details:
*check-in is at 4:00 PM CST and checkout is at 10:00 AM CST
*Saturday - Saturday in season
*Saturday - Friday in season
*Sunday - Saturday in season
*3-night minimum off-season

Availability

Key
#Night Available#Night Unavailable#Arrive Only#Depart Only
January 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
February 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
 
March 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
April 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
May 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
June 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
July 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
August 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
September 2019
SuMoTuWeThFrSa
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 
October 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
November 2019
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
December 2019
SuMoTuWeThFrSa
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
January 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
February 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
March 2020
SuMoTuWeThFrSa
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
 
April 2020
SuMoTuWeThFrSa
 1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
 

Amenities

General

  • Wireless Internet
  • Washing Machine
  • Dryer
  • No smoking
  • No pets allowed

Kitchen

  • Coffee maker
  • Dishwasher
  • Stove
  • Toaster
  • Refrigerator
  • Microwave

Outdoors

  • Outdoor shower
  • Deck / patio

Bed and Bathroom

  • Hair dryer
  • Bathtub

Entertainment

  • Satellite / cable

Safety Features

  • Fire extinguisher
  • Smoke detector

Community Facilities

  • Elevator
  • Community pool
  • Community parking
  • Beach access

Complimentary Items

  • 2 Oversee bikes

Reviews

Nice vacation home

Reviewed on 2018-12-02 by Gabriel P. of Panama City, FL United States
Updated on 2018-12-05
Review of stay from 2018-11-02 to 2018-11-16
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Big,quiet,nice place to go vacation.
Manager response on 2018-12-05 - Response from Oversee Rentals LLC
Hi Gabriel, we are so glad that you thought Bikinis & Martinis was big, quiet and nice. We hope to see you again soon.

Great Place!

Reviewed on 2018-10-25 by Unknown of Olive Branch, MS United States
Updated on 2018-10-26
Review of stay from 2018-10-05 to 2018-10-09
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
We thoroughly enjoyed our stay! It was a weekend, we will never forget! My son proposed to his girlfriend of 6 years. She said yes. The Red tide made it impossible to stay on the beach and hurricane Michael hit the day after we left!
Manager response on 2018-10-26 - Response from Oversee Rentals LLC
Hi Cynthia, we are thrilled to hear you made unforgettable memories at Bikinis & Martinis. We hope to you again soon.

Loved our stay!

Reviewed on 2018-08-28 by Elaine P. of Mt. Zion, IL United States
Updated on 2018-08-29
Review of stay from 2018-08-04 to 2018-08-11
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
We stayed for a week with our family of 6 (4 teens, my husband and myself). The property was extremely clean and well maintained. The location of this condo is perfect with the pool literally right outside the back door. There was space for everyone to hang out comfortably. The beach was a short walk - I was worried about crossing a busy road but it wasn't busy at all. Would definitely stay here again!
Manager response on 2018-08-29 - Response from Oversee Rentals LLC
Hi Elaine, we are thrilled to hear Bikinis & Martinis was the perfect location for you and your family and that it was clean and well maintained. We hope to see you again soon.

Do not recommend this property

Reviewed on 2018-07-31 by E Grace H. of Keithville, LA United States
Updated on 2018-08-03
Review of stay from 2018-07-22 to 2018-07-28
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
We have been renting condos in the area for many years every summer, it is a lovely area but this propriety isn’t one I would recommend. The kitchen isn’t well equipped, one old looking kitchen towel, no oven mitts, which I realized there was none when trying to get dinner out of the oven. The property comes with two bikes and we were provided the wrong lock code, called to inquire but it was the following day when we received the correct code, by then we had rented other bikes as time is precious when we’re there for just a week. But the worst part was when our gate cards to access the beach didn’t work. We called to report the problem as we were at the gate not being able to get through eventually other people went by and let us in. I let the management company that we were let in but needed working cards to get back to the condo, well hours later I called again to ask for cards again and I was told someone by the name Ethan would bring us a card so we could get back in. As we had been waiting on the beach I agreed to wait at the stairs to the beach and was assured in 15 min. the card would be delivered, an hour later I was still waiting, called again just to get told that “Ethan left the cards at the condo and the person who was there can just bring them to me” but that was not what we had agreed on the phone and the person who was at the condo was my daughter who had to stay there because she was sick and needed rest. The management was supposed to come to my aid and they didn’t, when I explained my daughter wasn’t supposed to be involved in this because she was sick and that what they did was not what they agreed to over the phone, I was told ok Ethan will meet you at the gate in 15 minutes to let you through, I waited more time, never saw Ethan, some Good Samaritan going by open the gate for me. I called to let them know about it and that I was no longer waiting, nobody cared to reach out to me to explain
Manager response on 2018-08-03 - Response from Oversee Rentals LLC
Hi Grace, I was unaware of any issues regarding the bicycles. We do manage 2 condos in the complex so you may have confused yours for the other two. As soon as you reached out to me regarding the fact that your passes weren't working, I contacted the HOA. We are at the mercy of them in how quick we can get them. We wanted to make sure that they worked before we reached out to you that we had them. You asked me to have Ethan bring the cards directly to you while you were on the beach, but by the time I had reached out to him, the passes were already left in the condo and he had left the area. I did not know that your daughter was sick, but I was told there was more than one guest in the home when the passes were dropped off. The last time we spoke, I sent my Operations Manager with a pass to let you off the beach. I told you he would be there within 15 minutes, which he was, but you called to say that you were already gone. I'm sorry your didn't have a better experience with Oversee.

Vacation Dream

Reviewed on 2018-07-21 by Unknown of Fall Branch, Tennessee United States
Updated on 2018-07-23
Review of stay from 2018-07-07 to 2018-07-14
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Words don't really describe the perfect vacation, and that's just what this was, PERFECT! The condo was well decorated, clean and provided everything we needed for the week. Easy access to the pool (a few steps out our back door) was great for the kids. The private beach access can't be ignored. As I looked down to the over-crowded public beach I realized just how important the private beach was. We could take the whole family down at any time of day and not have to worry about finding a spot for our belongings. The gated parking provided that extra security that you sometimes forget on vacation. Two bikes for riding the long bike trails was also a money saver. Most of all, the cleanliness of the whole place was a welcomed sight after having issues with other rentals in previous years. Lastly, I can't overlook the Oversee staff who made the whole experience work. They don't overlook anything when it comes to keeping you informed and making sure you have everything you need for a great week. Overall, I can't think of a better place for a family vacation and I can't wait to come back.
Manager response on 2018-07-23 - Response from Oversee Rentals LLC
Hi Gary, it sounds as though you have found your perfect beach vacation home in Bikinis & Martinis with Oversee. We look forward to your next stay.

Family vacation at bikins and martinis

Reviewed on 2018-08-20 by Christopher C. of Crestwood , KY United States
Updated on 2018-08-20
Review of stay from 2018-07-28 to 2018-08-04
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
Fantastic visit overall. The only issues with the condo were the hall bath had a mildew smell, the stove light was out on the microwave, one of the gate access keys didnt work and we never were able to locate the two bicycles included with the rental as the combo provided did not work on any of the bike locks. Overall, the condo was extremely nice and very convenient. We actually recommended it to friends who just stayed there in the last couple weeks.
Manager response on 2018-08-20 - Response from Oversee Rentals LLC
Hi Christopher, had you reached out to Oversee regarding any of those issues, we would have been happy to have taken care of everything. We are glad you had a nice stay overall and we very much appreciate you recommending Bikinis and Martinis to your friend. We hope to see you again soon.

Paradise Found

Reviewed on 2018-07-13 by Leigh Anne B. of Tuscaloosa, AL United States
Updated on 2018-07-13
Review of stay from 2018-06-23 to 2018-06-30
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
This was a lovely villa and the access to the pool was such a bonus.
Manager response on 2018-07-13 - Response from Oversee Rentals LLC
Hi Leigh Anne, we are so glad you thought Bikinis & Martinis to be lovely and enjoyed the closeness of the community pool. We hope to see you again soon.

The WOW factor Condo!

Reviewed on 2018-07-09 by Susan W. of Moscow, Tennessee United States
Updated on 2018-07-18
Review of stay from 2018-06-16 to 2018-06-23
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
We all (6 of us, 2 daughters with their boyfriend and us) had such a great time in bikinis and martinis! The absolutely beautiful condo is spacious, literally 5 steps to the huge quiet and so relaxing pool, with not a too far away walk through a sandy walkway to the gorgeous ocean and beach! You will certainly be proud of your choice if you choose this condo and the ladies at Oversee were wonderful to work with; just a great vacation all the way around.
Manager response on 2018-07-18 - Response from Oversee Rentals LLC
Hi Susan, it is great to hear that you guys had such a great time at Bikinis & Martinis. It was a pleasure having you and your family and we hope to see you again soon.

Incredible Condo

Reviewed on 2018-05-28 by Michelle V. of Atoka, OK United States
Updated on 2018-06-12
Review of stay from 2018-05-20 to 2018-05-26
Overall satisfaction
Services from rental manager
Cleanliness
Location
Property condition
Recommend to Others
We rented this condo last minute (the day before we left) & hit the jackpot! We loved the roominess,"home feel", cleanliness, location! It was a great fit for our family of 4. Def interested in staying there again! (super helpful managers @ Oversee too!)
Manager response on 2018-06-12 - Response from Oversee Rentals LLC
Hi Michelle, we are so glad that Bikinis & Martinis was the perfect fit for your family of 4. We hope to see you again soon.

Location